tiistai 3. helmikuuta 2015

Tipaton taputeltu

Hyvää helmikuuta!


Tammikuu on siis taputeltu ja tipaton vietetty. Yllättävän helposti se meni... noh, ei kyllä nyt osunu kohdalle mitään kosteita pippaloitakaan, missä olisi joutunut alttiiksi houkutuksille. Tipattoman lisäksi olen ollut kuukauden ilman limsoja, ja tämä on ollut jopa vaikeampaa kuin alkoholista pidättäytyminen. Noh, sinänsä ei yllätä - sokeri on se mun pahin addiktio. Limsaa on siis kyllä tehnyt mieli, mutta sain sinniteltyä kuukauden ilman! Sunnuntaina tosin sit jo heti sorruin.

Uuden vuoden lupausten kanssakin ollaan aika lailla ruodussa!

Säännöllistä liikuntaa, terveellisempää ruokaa ja pidempiä unia
Liikuttu on vähintään se neljä tuntia viikossa, minkä lupasin. Mua on purassu nyt jopa jonkinasteinen liikuntakärpänen. Liikunta tuntuu taas kivalta ja oon innostunu kokeilemaan uusia lajeja - rohkeasti mennyt tunneille joille en ehkä aina olis mennyt - tällä viikolla jopa tankotanssiin :D kokeiltu on vaikka sun mitä: bodycombattia, crosstrainingia, vatsatanssia, bollywoodia, balettia ja mitähän vielä. Hauskaa on ollu ja osa lajeista jää kyllä ohjelmaankin, ei välttämättä viikoittain, mutta silloin tällöin!

Tilastoa tammikuun lajeista heiaheia.com:ista

Ruuan osalta oon toistaseksi keskittynyt herkku-osioon :) siis niiden vähentämiseen. Yksi herkkupäivä per viikko on pitänyt, kuten aiemmassa postauksessa jo kertoilinkin.


Nukkuminen - tässäkin olen yrittänyt skarpata, mutta arkisin unet jää edelleen aivan liian lyhyiksi. Viikonloppusin olen onneksi onnistunut nukkumaan vähän pidempään, enkä oo vielä seittemältä aamulla puuhastelemassa jotain.


Opettelen tai kokeilen jotain uutta
Tämän osalta ei vielä suurta kerrottavaa... paitsi että lista siitä, mitä kaikkea haluais opetella, on pidentynyt :) Kunhan pääsen vauhtiin, niin raportoin edistymisestä tarkemmin. 


Todistusaineistoa siitä, että mä oon joskus siivonnu :)

Olen siistimpi
Onkohan se joku alitajuntainen juttu, kun tän lupauksen mä olin jo miltei unohtanut? Ihan hyvä, että tuli lukastua ne läpi. Eli myönnän: ei mahdottomia toimenpiteitä tämän osalta.

Mun on pitänyt syksystä asti siivota toi "mun oma" huone, jossa on tällä hetkellä luova kaaos. Pari kertaa oon sen jo alottanukin, mutta sit tulee joku projekti ja pitää kaivaa lankoja tai
askartelumateriaaleja tai jotain muuta esille ja sit mun siivousprojekti kaatuu siihen. Huone pitäs kyllä oikeesti saada siivottua, sillä se toimii meillä myös vierashuoneena. Tuliskos joku yökylään, ni projekti vois saada vähän vauhtia? :)

Näissä tunnelmissa jatketaan Hellivää helmikuuta eteenpäin! :)  en lähteny herkuttomaan helmikuuhun, vaan keksin itelleni tämmösen hemmottelukuukauden ;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti